174.





Placki owsiane z bananem i rabarbarem, podane z duszonym rabarbarem i bananem oraz truskawkami, zielona herbata z mandarynką



Te placki smakują mi chyba w każdej kompozycji :) Poza tym zwróćcie uwagę na truskawkę-giganta :D

Intensywne dni przede mną. Dziś kino i klub, jutro wyniki z matur i oblewanie ;) a w weekend kolejne nieprzespane noce z powodu pracy. Ciekawe czy będę przytomna, haha.
A zaraz idę biegać i tym razem nic mnie nie powstrzyma!

Wczoraj na kolację do pracy zrobiłam sobie sałatkę. Została mi kasza z obiadu i musiałam jakoś ją wykorzystać. Muszę przyznać, że wyszła całkiem smaczna i postanowiłam się podzielić przepisem. To i tak ambitnie jak na mnie, bo zwykle na wieczorne biorę robię kanapkę i serek ;)

 



Sałatka z kaszy gryczanej i twarogu /porcja/
50g kaszy gryczanej
pół kostki twarogu (u mnie półtłusty)
pół cukinii
łyżka słonecznika
natka
przyprawy
Kaszę ugotować. Twaróg rozgnieść z przyprawami i natką. Słonecznika uprażyć na suchej patelni dodając sól i chilli. Cukinię pokroić w kostkę, dodać razem z kaszą do twarogu. Całość wymieszać i posypać słoneczkiem.


Komentarze

  1. Nie jadłam nigdy sałatki z kaszy gryczanej, chociaż makaronowe jak najbardziej się u mnie jadało, ech człowiek nie myśli:p

    Wyniki matur, luzik-bluzik:D
    Potem wybór studiów? Masz jakieś pomysły?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. truskawka gigant jest świetna :D i te placki oczywiście też :) same w sobie są pyszne, i jak piszesz, w każdej innej kombinacji też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Placki owsiane, moje ulubione :) Też uwielbiam je w każdej wersji i kompozycji. Ale gigant truskawa! :D
    Sałatka musi smakowicie smakować, ciekawe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsiane, moja miłość :D A dzisiaj u mnie mix płatków w plackach :D
    A takie sałateczki lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ogromna truskawa *.*

    Super sałatka, wypchana zdrowiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawda, te placki ze wszystkim dobrze smakują :) mi chyba najbardziej jednak wytrawne :)
    mam gryczaną, mam cukinię, mam resztkę twarogu. już wiem co jutro zjem w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sałatka jest świetne, pełna zdrowia ;)
    co do placuszków to też super, lubię takie z owocami <3
    miłego dnia ;* a wyniki matur na pewno pozytywne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepis na sałatkę zapisuję;))

    a placuszki owsiane kradnę <333

    OdpowiedzUsuń
  9. a ta MEGA TRUSKAWKA to z ogródka?:P u mnie są takie mutanty huehue:D

    OdpowiedzUsuń
  10. też ostatnio miałam, nawet bardzo dużo takich truskawek gigantów :D sałatka mi sie podobała dopóki nie dowiedziałam się, że jest w niej twaróg ;) ale jeszcze nic straconego, bez niego za pewne, też była by zjadliwa ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne placki, zapowiada się ciekawie u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)