172.





                                                    Clafoutis z truskawkami i bezą, kawa


Taaak, zgadłyście! Brawa ;) Jedynie zaskoczę Was tą bezą chociaż i tak nie wyszła za idealna. Ale ja mam zawsze do niej pecha- nigdy mi się nie udaje ;p
Inspiracją do śniadania było moje ulubione letnie, megasłodkie i proste ciacho z truskawkami i bezą <3

Lecę do pracy, a wieczorem mam nadzieję pobiegać. W sumie jestem zła, że nie poszłam wczoraj, bo nie padało. Ale jak się wzięłam za ćwiczenia to już mi się nie chciało ;p 
Poza tym mój wakacyjny cel to nauczyć się w końcu robić dobre zdjęcia i poznać możliwości aparatu. Bo chwilowo jestem nimi załamana.

Jakbyście były ciekawe- do pracy biorę burgery z tuńczyka z puszki ( z połowy porcji z linku) i sałatkę z kaszy gryczanej i fasolki szparagowej. Ciekawe jak się wyrobię ze zjedzeniem tego w 15 min ;D




Powoli tracę nadzieję.. już nigdy nie będzie 'dobrze '

Komentarze

  1. Super lunch! Proszę o przepis! ;D
    Nie przesadzaj, zdjęcia są dobre :P
    Cudowny wypiek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://makaronirodzynka.blogspot.com/2011/04/zdrowo-i-kolorowo-burgery-z-tunczyka.html- robiłam z połowy porcji

      Usuń
  2. Z bezą? To musiało być jeszcze lepsze, niż zwyczajne <3 Mega, muszę spróbować.
    A i te burgery z tuńczyka, podobnie jak reszta lunchu, apetycznie się prezentują. Podrzucisz przepis w wolnej chwili? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://makaronirodzynka.blogspot.com/2011/04/zdrowo-i-kolorowo-burgery-z-tunczyka.html - robiłam z połowy porcji ;)

      Usuń
  3. hej! zostałaś przeze mnie nominowana do liebster blog - mam nadzieję, że znajdziesz chwilę, żeby odpowiedzieć na pytania. (;

    OdpowiedzUsuń
  4. clafoutisz bezą? Ej, to coś nowego i pysznego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja w 15 minut takiej porcji nie dałabym rady ;D ale trzymam za Ciebie kciuki żebyś zdążyła ;P Śniadanie miałaś genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam bezę ale jeszcze z dodatkiem wiórek kokosowych;)
    widzę że zabieram podobne obiadki na uczelnie i niekiedy mam 5 albo 10 min na ich zjedzenie- musze wtedy śmiesznie wyglądać xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa też zgadłam! Wygląda pysznie, dodatek bezy to strzał w 10 :)
    A obiad będziesz miała chyba najlepszy ze wszystkich 'plazowiczów' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na podrasowanie clafoutis! :) i pyszny lunch zabierasz do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na razie robiłam clafoutis tylko z truskawkami, było przepyszne :)
    obiad też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię się spieszyć jedząc obiad, współczuję :D
    Jeszcze nie próbowałam clafoutis, miałam zrobić je w tym tygodniu, ale niestety plany się zmieniły i zrobię je koniecznie tuż po zakończenie r.szk. :-)

    Lubię te burgery!

    OdpowiedzUsuń
  11. same smakowitości:) ja bym zdążyła w kwadrans:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No clafoutis wyszło piękne !
    Ale te burgery mnie kuszą, już mam ochotę na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak myślałam, że clafoutis zobaczę ^^
    Będą Ci zazdrościć w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Będziesz mi robiła śniadania do pracy? :)

    Albo jestem totalnym laikiem - a jestem..., albo totalnie się nie zna, - i się nie znam. Ale lubię Twoje zdjęcia, są ładne i porządne!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie pyszne i zdrowe pomysły na dania czy to na wynos czy w domu ;)
    clafoutis zdecydowanie jedno z najpyszniejszych jakie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. jaką beza ma ładną pomarańczową skórkę :) podoba mi się sałtka z kaszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. można przepis na burgery? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://makaronirodzynka.blogspot.com/2011/04/zdrowo-i-kolorowo-burgery-z-tunczyka.html - robiłam z połowy porcji ;)

      Usuń
  18. Też planuję zrobić ten wypiek. A burgery są swietnym pomysłem do zabrania ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z beza misialo byc przepyszne *-*
    Smacznie sie zywisz w pracy, smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To Cla.. coś tam i ja muszę wkońcu zrbić, wygląda pyycha!;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)