168.




Bananowe scramble podane z jogurtem naturalnym i truskawkami, zielona herbata z żurawiną


Wczoraj bardzo pozytywnie. Obeszłyśmy pół miasta buszując po ciuchlandach (ostatecznie kupiłam tylko mega gruby sweter za 6 zł ;p ), wstąpiłyśmy na przekąskę do Biedry (pudełko lodów za jedyne 2 zł <3) i w końcu poszłyśmy na obiad. Padło na odwiedzoną już wcześniej Fatamorganę. Wszystkie zamówiłyśmy tortille z kurczakiem i warzywami. Muszę przyznać, że była pyszna! Ostra, świeże warzywa, mozzarella i prawdopodobnie placek robiony ręcznie. Poza tym taka ogromna porcja, że dziewczyny nie podołały (ja, jak to ja zjadłam całą ;p ). Ogólnie duży plus. Po zjedzeniu- kino. Najpierw uprzedziłam o mojej rezygnacji, a potem zasiadłyśmy przed "1000 lat po Ziemi". Moim zdaniem film bardzo fajny, dobre efekty, nawet wciąga i przyjemnie się ogląda (zwłaszcza po całym dniu łażenia ;)). Polecam :)

Dziś do robotki i znów nie mam na nic czasu. Jeszcze tylko 3 tygodnie! Dam radę. Chociaż nie wiem, jak wrócę :( ktoś chętny po mnie przyjechać o 23:30? :D

Komentarze

  1. Mega gruby sweter, bardzo a propos obecnej pogody:p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no...widziałam scramble już na trzech blogach, robię w najbliższym czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się dzisiaj zgrałyście z Marią! to celowe? ^^
    dwa pyszne śniadania jednego dnia chyba wystarczająco mnie zachęciły do sprobowania srambli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O i tu scramble ! Czeka u mnie w kolejce, bo wygląda MNIAM ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie miałaś fajny dzień! :)
    A śniadanie... poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uświadomiłaś mi, jak ja długo nie jadłam banana :D haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Weź rower :D Chociaż nie, po nocy lepiej nie jechać samemu rowerem, chyba :P Lubię tak miło spędzone dni :)
    A scramble wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. do kina i ja muszę się wybrać ;p i na zakupy też ;D
    pyszne śnaidanie , kuszące to scrumble *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgranie pełne :)
    Pycha śniadanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja też muszę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo to musiało być dobre ;p jak mi najdzie ochota na coś smażonego to też je robię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że dzień udany ^^
    Scramble muszę zrobić, koniecznie, na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kończenie pracy o tej porze to faktycznie ciężka sprawa ;/
    za to takie śniadanie to dobry start:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz wszyscy będą robić scramble? I ja muszę:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)