167.


Domowy chleb żytni z twarogiem, masłem orzechowym i truskawkami/ z twarogiem, miodem, cynamonem i truskawkami, kawa



Jak wiecie uwielbiam kanapki z twarogiem więc mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że ciągle się tu pojawiają ;)

Słońce na dworze, wolne w pracy i cały dzień z przyjaciółkami. Będzie super, wiem to! Także szybko jem i się zwijam. Po południu zahaczymy o kino ("1000 lat po ziemi") i będę miała okazję w końcu powiedzieć, że rezygnuję od 12.07 Dostałabym urlop, ale jakoś nie chce już tam pracować. Przynajmniej w wakacje. Może się załapiemy na jakieś ulotki ;)

Komentarze

  1. No to na pewno będziesz miała świetny dzień! Baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam takie kanapki, nie dziwię się, że jesz je w kółko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja już bym wolała pracę w CC niż ulotki! :o

    Miłego dnia życzę, a kanapeczki z twarogiem również uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A i ja uwielbiam takie kanapeczki! Są przepyszne, więc nie dziwię się, że tworzą Ci pyszne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kanapki sie nie nudza :)
    Dobrze, ze podjelas taka decyzje, Ale ulotek nie polecam. Kiedys je rozdawalam i to o wiele ciezsze, niz sie wydaje. Dalam rade pracowac 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuurde, ja Ci zazdroszczę takiej racy a Ty się zwalniasz ? :<
    Wybaczamy, ja też kocham kanapki z serem białym <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubie kanapki z twarogiem, szczególnie wędzonym :D wczoraj jadlam na kolację z wędzonym i żółtą papryką i pieprzem iii były pyszka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam te Twoje kanapki, więc nie ma mowy o tym, żebym miała Ci to za złe :>

    OdpowiedzUsuń
  9. szykuj zakwas na mój przyjazd:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno, kocham Cię za te kanapki ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego dnia zatem!
    a twaróg na kanapkach to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uwielbiam kanapki z twarogiem :) Twoje są świetną inspiracją, więc wstawiaj jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ty uwielbiasz i ja uwielbiam twoje kanapki i sama takie próbuję zrobić, ale chyba nie dorównam twojemu pysznemu domowemu chlebkowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo znowu truskawkowe serduszka :) następnym razem jak będe jadła truskawki zgapiam serduszka od Ciebie ;p bo są takie urocze :) kanapki, zwłaszcza w takim wydaniu, nigdy sie nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak domowy chlebuś i takie dodatki <3 Też już nie zamienię domowego na kupny :)
    O w końcu! Też bym tak zrobiła szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)