148.




Domowy chleb żytni z szynką z indyka, pomidorem, natką, szczypiorkiem i kiełkami /dżemem truskawkowym i wiórkami kokosowymi, serek naturalny z musem malinowo-jagodowym


Mus wyszedł trochę za rzadki i zmieszał się z serkiem, ale i tak było smacznie ;)

Zaraz czeka mnie mile spędzone kilka godzin w towarzystwie kochanych Bliźniaczek- maił być wspólny bieg ale chyba pogoda nam nie pozwoli, więc będzie dobra kawa i ploty. A o 16 znów do roboty. Szczerze? Już mi się nie chce ;p 

Dziękuję Nestle za nominację.
1. Owsianka w czystej postaci czy z ogromną ilością dodatków?
Z dodatkami obowiązkowo!
2. Największe marzenie?
W końcu żyć spokojnie, w zgodzie, szczęśliwie, bezproblemowo, spontanicznie, być dobrym człowiekiem.
3. Miejsce, w którym najczęściej robisz zdjęcia swoich śniadań/posiłków? ;)
Kuchnia. Choć jest ciemna jak...
4. Jakiego aparatu używasz?
Pentax K-r
5. Ulubiony przedmiot w szkole i dlaczego ten?
Nie chodzę jużżż tralalalalala :DDD
6. Cechy, których za żadne skarby nie chciał(a)byś w sobie zmieniać?
Lojalność, szczerość, wrażliwość.
7. Śniadanie w łóżku (z laptopem na kolanach ;)) czy przy stole?
Nie lubię jeść przed komputerem czy telewizorem. Idealne śniadanie to to samotne, w piękny letni dzień, niespieszne, z radiem w tle i krzyżówką pod ręką :)
8. Kolor ścian w pokoju?
Fiolet i beż.
9. Wiek, który chciał(a)byś mieć obecnie?
23 lata . Albo 3 ...
10. Kontynenty, na których byłeś/aś?
Europa- zazdrościcie? ;p
11. Idealny dzień zaczyna się od...?
Dobrego śniadania!

Komentarze

  1. U mnie słońce było, ale już zdążyło się schować :< Mam jednak nadzieję, że deszczu nie będzie! Bo niedługo mam w planach rower :)
    Uwielbiam te Twoje kanapki, zawsze są takie urozmaicone i smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanapka z wiorkami kokosowymi *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanapeczki jak zawsze różne różniaste i przepyszne. A do tego mus, który wygląda wprost nieziemsko. Genialnie śniadanko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra, milionowy raz to piszę- Twoje kanapki to mistrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. wiórki kokosowe i dżem? no, ciekawe...muszę spróbować! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na ciemną kuchnię, moim zdaniem robisz bardzo fajne zdjęcia:)
    Już Ci się nie chce pracować?:p Nie wróżę Ci wielkiej kariery zawodowej, przed Tobą jakieś... 40 lat pracy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteś miła :D przede mną też praca na horyzoncie
      Mi też się podobają zdjęcia!

      Usuń
  7. owsianka z dodatkami najlepsza :)
    przepyszne kanapki, i ten mus też świetny , mniam !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie uprażone kokosowe wiórki, zawsze jak je robię to ponad połowa znika z patelni jeszcze w trakcie prażenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. zjadłabym z tymi prażonymi wiórkami *.*
    o rany, serio? Ja to czerpie przyjemność z jedzenia albo gdy jem z kimś, przy przyjemniej rozmowie, albo przy serialu/filmie, i ostatecznie książce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda ten wymieszany mus, jak jakiś restauracyjny deser :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no, ja to specjalnie do Ciebie kiedyś przyjadę na te kanapki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten mus bym chętnie przygarnęła do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koktajl - samą barwą hipnotyzujący ;)
    U mnie leje jak z cebra, masakra... Wyszłam na trochę i jestem cała mokra.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje kanapki i serki :)
    O to miły dzień masz.. no, chociaż do tej 16 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Więc zaczęłaś idealnie dzień :D Malinowo-jagodowy mus, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. kanapka na słodko i serek i mus mniam ;p
    co do idealnego sniadania to się zgadzam, a jakby jeszcze w radiu grali taką muzykę jaką ja sama bym chciała to już w ogóle były by śniadania przeidealne hihi ;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)