143.




Kuskus na mleku z prażonym jabłkiem, wiórkami kokosowymi, płatkami migdałowymi i cynamonem, herbata owoce leśne

Nie wiem dlaczego pojawia się dopiero teraz bo jeszcze niedawno jadłam ją ciągle. Jest pyszna!

Wszystko wyjaśniłam, manager jest miły więc nie było problemów. Mam tylko nadzieję rzadko pracować z tą wredną babą co do mnie dzwoniła ;p

Dziś Dzień Matki, co kupiłyście Rodzicielkom? ;) Moja dostała goździka i masażer do głowy. Może nie będzie się tak wnerwiać, haha.

Zaraz konie <3

Komentarze

  1. A my z siostrą kupiłyśmy mamusi storczyka i bransoletkę :)

    Cieszę się, że sprawa z pracą się wyjaśniła pozytywnie! Miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  2. srednio lubie kuskus, ale dodatki jak zwykle przepyszne :D
    Ja dzisiaj dalam mamie bukiet kwiatow, a potem idziemy razem do Wedla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kuskus w wersji na słodko :) A pomyśleć, że kiedyś wydawało mi sie to .. Takie odważne, dziwne :D
    Ja przygotowałam dla mamy śniadanie i kupiłam spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, muszę zrobić jutro na śniadanie sobie kaszę :) bo rzadko kiedy je jadam, tylko manną albo owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pyszności! :)
    ja mojej kupiłam torebkę i tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam że będzie dobrze! O rany, ten kuskus brzmi wspaniale, i wszystko jest prażone, co uwalnia tak wspaniały smak... <3
    moja dostała francuskie z jabłkiem ze Słodkiego, laurkę ode mnie i laurko-zlepek zdjęć od siostry, i jedziemy zaraz do Warszawy pochodzić, i nie wiem, na spontanie ;) A o 16 wylatuje, więc też coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kuskus znam na razie tylko z wersji obiadowej, ta na słodko jeszcze przede mną :>
    ja mamie kupiłam tulipana i upiekłam ciastka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i sama widzisz, że nie warto się tak stresować i denerwować!:)) Cieszę się, że wszystko się wyjaśniło:)

    Ja swojej Mamie kupiłam mega wypasiony krem i fartuszek kuchenny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kuskus zarówno na słodko, jak i bardziej wytrawnie :)
    Prezentem dla mojej Mamy było nasze wspólne wyjście do kina na "Oszukane" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzisz, z każdej sytuacji jest jakieś wyjście, tylko trzeba iść i rozwiązać ten problem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha :D Moja dostałam winko, mercie i różyczkę ;)
    To dobrze, że wszystko wyjaśnione :)
    Śniadanie pierwsza klasa ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. No na pewno jeśli smakuje tak jak wygląda, to musi być nieziemsko smaczny. Chyba wreszcie muszę dać szansę kuskusowi na słodko. ^_^
    Cieszę się, że w pracy wszystko się wyjaśniło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kupiłam kubek z ocieplaczem i misiem w środku. (; matko, chcę to śniadanie tu i teraz! idealne połączenie smaków!

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno pycha, też tak wygląda !! każde twoje sniadanie tak smacznie przyrządzone ,ze nie można oderwać wzorku ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. z takimi dodatkami kasza musiała smakować wyśmienicie :) bynajmniej mnie by tak smakowała ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)