140.




Pancakes z mikrofali z jabłkiem, malinami, żurawiną, twarożkiem grani i cynamonem, zielona herbata z pigwą



Szczerze powiedziawszy bałam się je zrobić, ale okazało się że niepotrzebnie. Wyszły bardzo smaczne, nic nie wybuchło i na pewno je powtórzę! Chciałam zrobić zdjęcie w słoiku, ale był trochę niewyjściowy więc zrobię to następnym razem ;)

Ostatnio zasypujecie mnie tagami, dziękuję bardzo i postaram się jakoś sensownie odpowiedzieć :) 

 Blaithin
1. Jakiego aparatu fotograficznego używasz?
Pentax K-r
2. Jaka jest Twoja największa ambicja?
Za 20 lat powiedzieć że jestem szczęśliwa i niczego nie żałuję.
3. Jaka pora roku jest Twoją ulubioną?
Lato wygrywa! Uwielbiam słońce, upały i lody. a, no i zimne piwo! :D
4. Jakie smaki kojarzą Ci się z latem?
Zimny arbuz, truskawki, lody świderki i gofry w Zakopanem(tylko tam są takie pyszne :))
5. Jakie masz plany na wakacje?
Na razie nic konkretnego, ale muszę je wykorzystać w 100% !
6. Najpiękniejsze miejsce na świecie to... 
Tam gdzie będę szczęśliwa, spełniona i kochana.
7. Ulubiony słodycz?
Muszę wybierać? To chyba niemożliwe ;) Od kilku lat w sumie jem je rzadko, poza czekoladą to tylko przy okazji świąt, uroczystości czy imprez. Ale nie mam nic ulubionego, bo wszystkie uwielbiam ;)
8. Danie (lub deser, ciasto), które najbardziej lubisz przygotowywac?
W sumie to lubię wszystko jeśli tylko mam dobry humor, ochotę i koniecznie muszę być sama w kuchni!
9. Warzywa czy owoce? 
Chyba owoce mimo wszystko. Ale nie wyobrażam sobie życia także bez tych drugich.
10. Jakie masz hobby; pasje?
Ostatnio doszłam do wniosku, że sama nie wiem, bo wszystko mnie szybko nudzi. Ale nawet długo utrzymują się: podróże, kulinaria, sport, fotografia.
11. Czy chciałabyś miec jakiś tatuaż/piercing? Jeśli tak - to jaki?
Chciałabym jakiś drobny tatuaż w dyskretnym miejscu :)

 Maiale
1. Ulubione kwiaty?
Kaktusy ;p Zawsze chcę kupić jakiś nowy .

2. Kolekcjonujesz/kolekcjonowałaś coś kiedyś?
Karteczki w podstawówce :D

3. Jakie masz plany na wakacje?
Odpowiedziałam już wyżej.

4. Miejsce na świecie, które koniecznie chciałabyś zobaczyć.
O nie, to pytanie nie dla mnie, bo chcę zwiedzić cały świat!

5. Czy uważasz, że jesteś uzależniona od internetu?
Ostatnio doszłam do wniosku, że tak i postanowiłam z tym walczyć (ta...)

6. Ulubiona postać filmowa?
Shrek, haha.

7. Lubisz wiosenne/letnie burze?
Tak, ale tylko wieczorne lub w nocy.

8. Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała 20 milionów w totolotka?
Oszalałabym ze szczęścia i pewnie skacząc złamałabym nogę ;p

9. Jakie miałabyś 3 życzenia do złotej rybki?
Bogactwo, szczęście, zdrowie.

10. Kim chciałaś zostać jak byłaś dzieckiem?
Weterynarzem.

11. Twój ulubiony cytat/motto.
"Zawsze może być gorzej" a tak serio to chyba nie mam :)
 
1. Moja główna wada to?
Egoizm podobno...
2. Podziwiam?
Ludzi którzy poświęcają swoje życie pomagając innym.
3. Nie wyjdę z domu bez?
Przynajmniej lekkiego makijażu (mam okropnie jasne rzęsy i brwi)
4. W życiu najważniejsze są?
Czemu "są"? ;) jak dla mnie satysfakcja z siebie.
5. Nie zasnę bez?
Ciszy w domu.

6. Mam bzika na punkcie?
Chomikowania!
7. Chciałabym w sobie zmienić?
Przestać planować i być spontaniczna, mniej zazdrosna, chytra i wredna.
8. Czuje satysfakcję gdy?
Ktoś jest ze mnie dumny.
9. Chciałabym być?
Kimś ważnym, kimś kto zmieni świat!

10. Gdybym miała porównać się do zwięrzecia byłabym?
Leniwcem albo wredną małpą.

11. Odpoczywam gdy?
Wyjadę gdzieś i oderwę się od rzeczywistości.
 Truskawka
1. Kolor ubrań, który przeważa w twojej szafie?
Czarny.

2. Aktywny czy leniwy wypoczynek?
Tylko i wyłącznie aktywny!

3. Najwygodniejsze ubranie, twoim zdaniem?

Rurki, koszulka, trampki.
4. Śpioch czy ranny ptaszek? A może nocny marek?
Ranny ptaszek.

5. Potrwa, do której chętnie wracasz?
Mogę jeść w kółko pizze, calzone i wszelkie makarony.

6. Z czego jesteś najbardziej dumna?
Ze swojej asertywności i bronienia własnego zdania.

7. Ulubiony film
Nie mam.

8. Miejsce, które chciałabyś zobaczyć?
Jak mówiłam wyżej- chcę zwiedzić cały świat!

9. Kolekcjonujesz coś?
Dobre wspomnienia ;)

10. Ulubiony zapach?
Ogniska.

11. Wpadka kulinarna, która ci się kiedyś przydarzyła.
Opisywałam wcześniej nieszczęsne bułeczki czosnkowe i ciasto marchewkowe.

Komentarze

  1. Szybsza alternatywa, gdy nie ma sie czasu na celebrowanie leniwych porankow. Super!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. pankejki z mikrofalówki? o takich nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz zrobiłam pancakes z mikrofali, ale nawet w połowie nie wyszedł tak wspaniały jak ten na zdjęciu, Twój wygląda mega apetycznie. :)
    Podzielisz się przepisem? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze ciekawił mnie ten przepis :)
    "wredna małpa" <3 hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych 20mln miałabyś przynajmniej kasę na dobrego rehabilitanta:p
    Gofry w zakopanym polecasz? Zapamiętam!:)

    Fajne Ci wyszły te pancakes'y;) Strach ma wielkie oczy^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, tez lubie zapach ogniska! ;)
    Widzisz - smaczne, ladne z wyygladu i jeszcze dom caly, super :) To znak, ze spokojnie moge zrobic je dzis na kolacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się podanie ich w miseczce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikrofali nie mam, ale chętnie spróbowałabym zrobić w piekarniku. :D Narobiłaś mi ochoty na maliny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odpowiedzi :) Ach, pierwsze zdjęcie mnie dzisiaj urzekło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż za śniadanie! Fenomenalne ^^
    Też tak mam z kaktusami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I jednak zrobiłaś :D Fajne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. weź idź z tymi malinami! tak bym juz chciała!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie mam mikrofali, więc żałuję, że nie mogę zrobić takich pancakes :D Pysznie podane!
    Też mam pentax k-r :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że to owsianka:p

    OdpowiedzUsuń
  15. trza było robić w słoiczku głupolu:D:*

    OdpowiedzUsuń
  16. omomom muszę też je kiedyś zrobić i tak pysznie podać jak ty, mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. oo, to akurat super pomysł, gdy nie ma dużo czasu, a ochota na placki jest!
    i serio? Jesteś wrednawa? Nie pomyślałabym ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, mniam robiłam jedynie 2 razy i muszę zrobić jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też ostatnio myślałam, czy zrobić takiego pancakes'a z mikroffeli :D
    Jeżeli Ci smakował, to mi też będzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie smaczny bałagan w tej miseczce!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ahahah ja też byłabym leniwcem ;p ja nawet myślę, że w poprzednim wcieleniu nim byłam hehe ;p też mnie ten przepis na pancakes z mikrofali z jednej strony ciekawi z drugiej przeraża, czy to aby na pewno wyjdzie ;] nie mam mikrofali także nie spawdzę na własnej skórze jak to się je ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam, ze to ciasto jakieś, ale i tak wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda niebiańsko! A pewno diabelsko dobrze smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mnie te pancakes pozytywnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o kurcze, ale się naodpowiadałaś xD!

    rozwaliła mnie odpowiedz o wygraną w totolotka xD mam nadzieję, że jakby co to nie złamiesz jednak nogi ! :DD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)