138.




Domowy chleb żytni z pastą twarogowo-jajeczną i szynką z indyka z ogórkiem/ papryką, kawa


Przede mną ostatnia matura- ustny angielski. Życzcie mi szczęścia!

Zostałam nominowana przez Eris i Paulinę, dzięki!
1. Najdziwniejsza potrawa jaką kiedykolwiek jadłaś?
Szczerze mówiąc to teraz nie pamiętam. Ale moje połączenia często wydają Wam się dziwne ;)

2. Ulubiony owoc i warzywo?
Nie potrafię wybrać- uwielbiam (prawie) wszystkie.

3. Powiedziałabyś, że jesteś wybredna jeśli idzie o jedzenie?
Zależy. Jeżeli chodzi o tradycyjną kuchnię polską czy podrzędną stołówkę to tak. Ale np.w kuchni włoskiej nie wybrzydzam :D

4. Najbardziej nieudany eksperyment kulinarny?
Ciasto marchewkowe- wyszedł zakalec, pierwsze bułeczki czosnkowe- byliśmy głodni, miały być do sałaki mięsnej  na obiad, a to buch! nie udały się :(

5. Smak dzieciństwa?
Pierogi z kaszą gryczaną, twarogiem i miętą, polane śmietaną z cukrem <3

6. Potrawa/produkt, który od dawna chcesz spróbować, ale np. nie możesz go dostać?
Mnóstwo jest takich od kiedy wchodzę na blogi. Począwszy od masła orzechowego z M&S po daktyle.

7. Co byś wybrała na "ostatni" posiłek?
Ostatni w życiu? Hahaha, nigdy się nie zastanawiałam. Chyba jeszcze nie jadłam takiej wybitnej potrawy ;)

8. Twoje popisowe danie?
Generalnie dobrze wychodzi mi wszystko , ale robię za ostre ;p

9. Kuchnia chińska, włoska, meksykańska..., która jest Twoją ulubioną?
Włoska! Kocham makarony, pizze i zapiekanki!

10. Masz może jakieś danie, które przyrządzasz na poprawę humoru? 
Każde jedzenie poprawia mi humor ;)

11. Gdybyś mogła uczyć się u jakiegoś znanego kucharza, kogo byś wybrała?
W sumie niewielu znam, ale może od Gordona, jak większość.
1. Ulubiony smak lodów?
Wszelkie poza owocowymi- chyba że sorbet lub takie wypasione z sosem owocowym i owocami.
2. Pierwsze skojarzenie związane z wakacjami?
Piękna pogoda <3

3. Z kim spędziłaś weekend?
Piątek i sobotni poranek z przyjaciółkami, resztę z rodzicami.

4. Relaks w domu z książką w deszczowy dzień czy wycieczka rowerowa w pełnym słońcu z przyjaciółmi?
To drugie. Ostatnio  ciężko mi się skupić przy czytaniu.

5. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Shrek.

6. Najbardziej pozytywna piosenka jaką znasz?
"Ona tańczy dla mnie" ;pp

7. Co jest twoim antidotum na chandrę?
Film ze studniówki, sms'y do przyjaciół, zdjęcia

8. Twoje największe osiągnięcie do tej pory?
Myślę że cała moja kariera edukacyjna to wielkie osiągnięcie przy tak małym wkładzie pracy ;)

9. Najlepszy sposób na odcięcie się od rzeczywistości?
Bieganie, jazda konna lub na rowerze, spotkania  u znajomych.

10. Idealne danie na kolację?
Zwykle nie mam siły nic wymyślać więc jakieś pyszne kanapki.

11. Fakt z twojego życia, bądź jakaś prawda o tobie, której nikt inny nie zna.
Nigdy nie miałam chłopaka (wstyd -.-)

Komentarze

  1. Powodzenia w takim razie, choć angielski po wcześniejszych egzaminach to już pikuś ;)
    A z tym chłopakiem nie żartuj, że to wstyd ;) niech oni się wstydzą że jeszcze nie odkryli takiej świetnej dziewczyny jak ty ;) ale poczekaj, zaczną się studia to się nie będziesz mogła odpędzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, kolorowe, wiosenne kanapeczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, to żaden wstyd, nie myśl tak! A zakalcowate ciasto marchewkowe musiało być pyszne, takie gliniasto-gumiaste, kocham zakalce!:D Jak Ci jakiś wyjdzie, to koniecznie mi podrzuć^^

    Pasta kanapkowa - jak zawsze u Ciebie, smakowita:) Wezmę sobie na kolację Twoje śniadanie^^

    Kciuki!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze masz moje wsparcie :) Angielski powinien pójść gładko!

    W kuchni włoskiej chyba nie da się wybrzydzać ;p

    Świetne kanapki! Pasta jajeczna to moja zmora z dzieciństwa, ale odkąd się do niej przekonałam, często jest moim dodatkiem na kolację.

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę szczęścia :) i czekam na relację jak po szkoleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już uwielbiam te Twoje dzisiejsze kanapki!
    Trzymam moooocno kciuki!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! :*
    Tymi kanapkami mnie kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierogi z kaszą, miętą i słodką śmietaną? Ojaaa.. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już pewnie jesteś po, mam nadzieje, że wszystko poszło dobrze?
    A kanapeczki jak zawsze pierwsza klasa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie skomponowane kanapeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki ;*
    pyszne domowe kanapki, pasta świetna , lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak można kazać wybrać ulubione warzywo czy owoc. naprawdę, to jest bardzo ciężkie pytanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyczytałam na facebooku, gratuluję mocno mocno!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam twoje połączenia ubóstwiam!
    Hehj hej, a może wstawisz tu zdjęcia/filmiki ze studniówki? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o, nareszcie kanapki, bo coś dawno ich nie było u Ciebie ;p a te smaczne, smaczne ;) takie idealne dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham paprykę z octem i solą:D

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki wstyd! lepiej poczekać, aż się spotka kogoś wyjątkowego niż pchać się w związek z byle kim :)
    co do śniadania to znów będe musiała się powtórzyć, że uwielbiam Twoje kolorowe kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. i jak na maturze z angola poszło ? :)
    kanapeczki pyszne, zawsze sobie robię takie na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia :D
    O tak, kuchnia włoska jest najpyszniejsza <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)