137.





Pieczona owsianka z jabłkiem, malinami, żurawiną, prażonym słonecznikiem, miodem i czekoladą, zielona herbata wiśniowa



Dobrze, że ją wczoraj upiekłam, bo dzięki temu dziś mogłam pospać dłużej. Na 9 idę do pracy, mam ostatni (drugi) dzień szkolenia. Muszę się skupić maksymalnie i wszystko ogarnąć, bo będzie krucho. A od piątku już sama stoję. Także pół domowej pizzy w pudełko, uśmiech na twarz, dobre nastawienie i idziemy pracować do 16.

PRZEPIS /1 porcja/
4 łyżki płatków owsianych
jabłko
maliny
łyżka słonecznika
łyżka żurawiny
50 ml mleka
białko
łyżeczka miodu
czekolada
szczypta soli, proszku do pieczenia
cynamon, gałka muszkatołowa
Płatki zalewamy mlekiem, mieszamy z białkiem i proszkiem do pieczenia. Wlewamy miód. Jabłko kroimy w kostkę, dodajemy do płatków. Mieszamy. Dodajemy żurawinę i przyprawy. Słonecznik prażymy na suchej patelni (ja dodatkowo solę i dodaję szczyptę chilli). Dodajemy do owsianki. Wsypujemy maliny, przekładamy do naczynka. Posypujemy czekoladą. Pieczemy 30 min w 180 st. 

Zostałam nominowana przez Cookie, dziękuję! :)
       1. Pierwsza myśl po przebudzeniu?
          O  rany, znowu się nie wyspałam!
       2. Ile masz śniadaniowych miseczek?
         Bardzo mało-  takich do których mieści mi się owsianka to 3.
      3. Mocne espresso czy aromatyczne latte macchiato?
        Zdecydowanie czarna, gorzka, mocna kawa.
      4. Pierwsze skojarzenie o kosmosie?
         Życie na Marsie ;)
     5. Największa niespodzianka jak Cię spotkała?
       W sumie to teraz nie wiem. Może to, że rok temu mama kupiła mi chomika chociaż mówiła, że absolutnie nie, bo mieliśmy już mnóstwo gryzoni i mamy psa.
     6. Spontaniczny wypad czy zaplanowana wycieczka?
       Zależy z kim, bo z moimi znajomymi rzadko wychodzi coś na spontana  :) Ale nieplanowane są najlepsze!
     7. Najsmaczniejszy owoc to…?
        Ciężko wybrać. Kocham i letnie i zimowe :)
     8. 3 rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę?
       Książkę, aparat i kogoś bliskiego.
     9. Ulubiona książka?
       Nie mam jednej, ale uwielbiam horrory!
     10. Twoje motto?
       Zawsze może być gorzej ;p
     11. Co przywołuje uśmiech na Twoją twarz?
      Coś miłego, niespodziewanego, zwierzęta, wspomnienia, zdjęcia i kochani ludzie .

Komentarze

  1. Wygląda jak taki batonik owsiany, a to pozytywne skojarzenie, bo przecież domowe są pyszne.
    Też uwielbiam horrory! Czyje najbardziej? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekne kolorki *.* U mnie tez dzis peczona owsianka, ale przepis porywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dobre motto:D
    Owsianka jak zwykle u Ciebie - na wypasie^^ Powodzenia w pracy, doskonal się i uśmiechaj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna ta Twoja pieczona owsianka! :-) Po takim śniadaniu na pewno miło się będzie pracować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odpowiedzi :*
    Pysznie wygląda ta owsianka :)
    Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie udanej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo :)) ..ten full dodatków - mniam!

    ja również cię nominowałam do "liebstera", zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. owsianka *-* pieczona *-* z tymi dodatkami , mniam !! zachwycasz mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że podołałaś w pracy!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. No muszę Ci przyznać, że wygląda bosko. Po prostu bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszna owsianka :)
    Też lubię Kinga, w ogóle na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham pieczone śniadanka- są iście królewskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie pyszne dodatki w owsiance dzis sobie zaserwowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieczone uwielbiam, pysznie wygląda! :)
    Mam nadzieję, że dałaś radę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)