118.


Woda z cytryną, kawa

W tym momencie to jedyna rzecz która mi przejdzie przez gardło ;) Potem planuję w końcu zrobić kluski lane, to pewnie wstawię zdjęcie.

Co za dzień, wieczór, noc! Zakończenie szkoły uczczone jak przystało ;) od godziny 16. Z "Mamo, wrócę koło 22" zrobiło się "Mamo, będę rano". Poczułam przedsmak najdłuższych i najfajniejszych wakacji w moim życiu i już się nie mogę doczekać.
Niestety trzeba zejść jeszcze na ziemię. Po dwóch godzinach snu nie jestem w stanie funkcjonować jak przystało, a za dwie godziny mam rozmowę kwalifikacyjną w Cinema City... Nie wiem co sobie myślałam, ale czuję, że to będzie katastrofa. Nie jestem w stanie szybko przetwarzać informacji i postrzegać rzeczywistości. Haha, już to widzę ;D Ale co tam, trzeba się przyzwyczajać. Poza tym czeka mnie po południu ostatni angielski przed maturą. Ten dzień będzie ciekawy... ;p

Wpadnę potem z kluskami i napiszę jak mi poszło ;)

***




Jabłkowe kluski lane na mleku z malinami i wiórkami kokosowymi

Ekhm... Także powitajcie nową zaparzarkę kawy w Cinema City ! Haha, trochę się stresowałam, ale jak zawsze niepotrzebnie. Odpowiednie wsparcie duchowe przyjaciółek, uśmiech na usta i weszłam na "rozmowę" . Było bardzo sympatycznie! W sumie cieszę się, że przydzielili i kawiarnię, bo tam chyba jest mniejszy ruch niż w barze czy na kasie. Jak narazie jestem pozytywnie nastawiona. Mam nadzieję nie stracić całych wakacji, ale trochę kasy się przyda. Przyznam, że pensja marna, ale lepsze coś niż nic. Od połowy maja zaczynam :)

Komentarze

  1. Podoba mi się takie śniadanie, bo to może oznaczać tylko jedno- noc była niezapomniana ;) I tak ma być! :) a po maturze będzie jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba się trochę wyszaleć czasami:) powodzenia na rozmowie, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kluseczki i relację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakończenie roku z przytupem? :) Rozmowa kwalifikacyjna... uuu... stresik jest? Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeleciało :D
    Powodzenia na rozmowie!
    Czekam na relację i kluseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!
    Ej, damy radę z maturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tam, będzie dobrze, zdążysz się ogarnąć. Trzeba było oblać! ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, zazdroszczę Ci tej imprezy, zazdroszczę! :D dobrze, że uczciłaś tak koniec roku i początek nowego etapu w zyciu, to znak, że skoro noc udana to wszystko dobrze pójdzie! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że szaloną noc miałaś :P ale od czasu do czasu takie są potrzebne żeby nie zwariować! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, a ja jestem pewna, że na rozmowie pójdzie Ci świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki temu, że maturzyści mają maturę - ja mam przedłużoną majówkę :D No ale wiem wiem, to niealdnie cieszyć się z cudzego nieszczęścia :D
    Czekam na zdjęcie kluseczek!

    OdpowiedzUsuń
  12. będzie dobrze, maturę na pewno świetnie napiszesz ;) będę trzymać kciuki ;*
    czekam na kluchy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieki ich nie jadłam, pyszota :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja po piciu jak rano wstanę mogłabym wyjeść wszystko z lodówki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas picie łączy się z obżarstwem całonocnym więc już nie daję rady ;)

      Usuń
  15. uuu zaszalałaś troszkę ;p ale w koncu szkołę kończy się raz w życiu, także wszystko dozwolone ;D
    coraz bardziej mnie te kluseczki zaczynają kusić ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kluski są genialne. A u Ciebie z takimi cudnymi dodatkami, przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak już zaczniesz prace to wpadnę :P
    Michalina :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no, gratuluję! widzisz, nie było jednak tak źle. (;

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje, pewnie będziesz parzyć najlepszą kawe w cinema city ;DD

    szalenstwo po zakonczeniu szkoły... OBOWIAZKOWE i wywiazałas sie spiewajaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo też bym chciała gdzieś pracować :D Muszę się rozejrzeć :) Cinema, fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba zaparzaczkę jak już, no ale nie ważne, skoro ci się ta praca podoba to fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, amazing blog layout! How long have you ever been blogging
    for? you make running a blog glance easy. The entire glance of your
    site is fantastic, as neatly as the content material!


    Also visit my homepage: pozycjonowanie

    OdpowiedzUsuń
  23. I like the valuable information you supply in your articles.
    I'll bookmark your weblog and take a look at again right here regularly. I am quite certain I'll be
    told many new stuff proper here! Good luck for the
    next!

    My web site; gsa search engine ranker

    OdpowiedzUsuń
  24. If some one wishes to be updated with latest technologies therefore
    he must be visit this website and be up to date all
    the time.

    Review my web site ... tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)