113.




Tosty pełnoziarniste z chałwą i pieprzem, z marmoladą różaną, gorzką czekoladą i płatkami kukurydzianymi, zielona herbata ananasowa


Gorąca, rozpuszczona chałwa jest przepyszna :)

Słońce za oknem bardzo mnie cieszy, bo dziś planuję 30 min bieg. Po ostatnim jestem nastawiona optymistycznie i mam nadzieję, że dam radę. 
Ostatnio jestem sfrustrowana odnośnie moich mięśni brzucha. Zobaczyłam swoje zdjęcie sprzed 2 lat i kopara mi opadła, jak dostrzegłam wyraźnie zarysowane mięśnie. Teraz ćwiczę już 3 miesiąc, skupiając się właśnie na brzuchu, a efektów nie widać totalnie. Nawet moja mam stwierdziła, że chyba robię coś źle, bo nie działają... Jak myślicie po jakim czasie powinna się pojawić jakaś zmiana? :(

Lepiej było z czarnym tłem czy tak jak jest teraz? :) Bo nie umiem się zdecydować..

Komentarze

  1. zawsze mnie kusisz takimi pysznymi tostami/kanapkami :) dziś też planuję 30minutowy bieg :)
    i chyba bardziej podoba mi się z białym tłem, jest wyraźniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi się wydawało, że to płatki na jednym toście, ale myślę sobie "płatki, nieee, niemożliwe?!" Ale u Ciebie wszystko jest możliwe jeśli idzie o kanapki, prawda?! Genialne!! :)
    A co do tła. Hmm. Mówiąc szczerze podoba mi się i tak jak jest teraz i tak jak było... Przepraszam, chyba za dużo Ci nie pomogłam... haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorowy przykład, że kanapki wcale nie muszą być nudne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba i teraz, i wcześniej:)

    Twoje tosty to mistrzostwo połączenia smaków!:)) A roztapiająca się chałwa.. poezja!

    Co do mięśni, 3 miesiące to ani długo, ani krótko. Trudno mi coś powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszne tosty, jeszcze nigdy nie wpadłam na pomysł zapieczenia płatków kukurydzianych :D
    Hmm, nie wiem. Ja myślę ze powinnaś chodzić na fitness lub tbc/płaski brzuch, trenerka zna się na reczy :)
    Fajniej było z czarnym!

    OdpowiedzUsuń
  6. jadłam kiedyś taka chałwę na gofrach *.*

    mega pomysł na tosty!

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie dziś ani widu słonka, aż się wychodzic nie chce:(
    mnie się podobało bardziej z tłem, ale zrobisz jak wolisz:)
    jesteś kanapkowo-tostowym guru, Twoje kombinacje nigdy mnie nie znudzą<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, apetyczne i kuszące połączenie, ta rozpływająca się chałwa musiała być mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super pomysł na tosty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabiłaś mnie tymi tostami! Poproszę takie, bardzo ładnie proszę :D
    Co do tła to chyba obstaję za ciemniejszym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście i u Ciebie tosty ;) Ciekawe połączenia smakowe! Nie wpadłabym na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ps. ja się przyzywyczaiłam do ciemniejszgo tła, więc i do jasności pewnie da radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale nietypowe dodatki! dawno tostów u mnie nie było

    OdpowiedzUsuń
  14. Z białym! :D Tak przejrzyściej i radośniej :)
    A te tosty zawsze masz takie pyszne, że mam ochotę porwać :D Fajny ten z płatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polaczenia smakow jak dla mnie nieznane... a tostow z chalwa musze sprobowac! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, co? Twoje pomysły na kanapki/tosty chyba zawsze będą mnie zaskakiwać!

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm tosty , pychotka !! z chałwą - ciekawe połączenie ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Tost z płatkami kukruydzianymi? Ale fajnie musiało chrupac! ;3
    Hmm, ja chyba przywyklam już do ciemnego tła u Ciebie, ale to po prosut kwestai przyzwyczajenia jak sądzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje kanapkowe wariacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś kanapkowym mistrzem :)
    A jaśniej jest chyba lepiej, tak świeżo i przejrzyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty masz nowoczesne połączenie smaków kanapkowych :D !

    OdpowiedzUsuń
  22. przyznam się, że postanowiłam zainspirować się Twoimi kanapkami, niech no tylko sobie chlebek upiekę ;) Co prawda nie będą one aż tak zaskakujace jak Twoje, no ale dla mnie nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Intrygujące dodatki, ale spróbować bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy bym nie wpadła na takie wykorzystanie chałwy. Inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  25. te tosty wyglądają wspaniale:)
    brzuch to bardzo ciężki kawałek do treningów - a może coś z dietą nie tak? bo na swoim doświadczeniu wiem, że małe odstępstwa w diecie i już brzuch jest inny, mimo ćwiczeń regularnych...
    tak czy inaczej:) powodzenia życzę:):):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)