112.




Mocno czekoladowa owsianka z cukinią, jabłkiem, kakao, czekoladą, miodem i wafelkiem orzechowym, kawa


To było pyszne *.* Ostatnio mam chyba jakąś fazę na czekoladowe śniadania także wybaczcie mi tą monotonię ;)

Czas się zabrać za naukę, dziś muszę przerobić przynajmniej jedną książkę z opracowaniami z polskiego! Moje lenistwo przekracza granice.
Jeśli chodzi o zakupy, to ja nie kupiłam nic. Też tak macie, że jeśli czegoś szukacie to akurat tego nie ma? Ja mam tak zawsze. Więc na maturę pójdę chyba w tym co mam... 

Komentarze

  1. Też tak mam. Przejdę wszystkie sklepy i nic nie znajduję, a gdy idę za kilka dni to nagle mnóstwo rzeczy mi odpowiada :/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam z cukinią :) co do zakupów to najwięcej kupuję gdy wcale nie mam ich w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgrałyśmy się dzisiaj z cukinią ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze jak idę z konkretnym celem i mam na to pieniądze, to nie znajduję nic, za to jak idę przypadkiem bez grosza przy duszy, to wtedy w oko wpada mi mnóstwo rzeczy-.-
    ja opracowania lektur czytałam 2 i 3 maja i dało radę:D
    a owsianka jest cudowna, słów mi brakuje*.*

    OdpowiedzUsuń
  5. no to jest standard ze jak czegos potrzebuje to oni na pewno to przede mna chowaja ;D nie ma innej opcji xD

    OdpowiedzUsuń
  6. czekolada jest pyszna więc się nie dziwię że uwielbiasz czekoladowe śniadania :)

    szkoda że nic nie kupiłaś. mam nadzieję że dasz radę przerobic tą ksiazkę dzisiaj :) powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też dzisiaj miseczkowo i to bardzo podobnie do Ciebie. :)
    Mam pytanie, czy jak robisz owsiankę czekoladową to dodajesz czekoladę, czy tylko kakao?
    A co do zakupów to mam identycznie. Jak bardzo mi zależy żeby coś kupić, najczęściej na konkretną okazję. Białą bluzkę na koniec roku czy coś, to nie ma ani jednej, która by pasowała. Złośliwość rzeczy martwych?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj kakao i czekoladę :)

      Usuń
    2. Kakao naturalne? W jakiej ilości? Bo ja robię tylko na czekoladzie, ale następnym razem chciałam właśnie spróbować i z kakao. Tylko nie chcę, żeby owsianka za gorzka wyszła... ;)

      Usuń
    3. Jeżeli ma byc mocno czekoladowa to daję łyżkę. Jesli robię z jabłkiem to dodatkowo dodaje jakies słodzidło np miód, batona, mleczna czekoladę. Jesli z bananem to nie:-) i używam kakao naturalnego. Myślę że po prostu powinnaś spróbować czy nie jest za gorzka, bo każdy lubi co innego.

      Usuń
    4. Ok, już Cię nie męczę, koniec pytań na dzisiaj. Dziękuję bardzo za pomoc. :)

      Usuń
  8. Też tak mam ze sklepami - jak chcę coś kupić, jak na złość nic nie mogę znaleźć. :/ Cóż... Dlatego jednak często kupuję coś w internecie.
    Ten miód ściekający na owsiankę - zawsze podobał mi się ten efekt wizualny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam kupowanie stroju na maturę, ło matko - horror! Teraz mnie czeka kupowanie stroju na obronę, jak mi się nie chce, pójdę chyba w dresie:p

    Jakieś zmiany na blogu? Pojaśniało!
    Ten miód ze zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaak, też tak mam ;)
    I piona za owsiankę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. od poniedziałku chodzę z zamiarem kupienia czegoś na maturę, ale także nie znalazłam.:D także nie jesteś sama.:D
    obłędnie czekoladowo widzę !:D

    OdpowiedzUsuń
  12. pycha. to musiało być przesłodkie *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocno czekoladowa, mmm, aż się rozmarzyłam. A z zakupami tak już jest. Lepiej nic nie planować. A w ogóle to najwięcej fajnych rzeczy w sklepach jest wtedy, kiedy akurat pieniędzy nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka tam monotonia, twoje śniadania zawsze inne i zawsze pyszne !! owsianka z cukinią zdecydowanie zdrowa i smaczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekoladowe śniadania można jeść codziennie, nie dziwię się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pysznie! :D
    Też bym się musiała zabrać za jakieś powtórzenia :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o lenistwo, to u mnie dokładnie wygląda to tak samo, a jeśli chodzi o czekoladę i czekoladowe papu to kocham całą sobą!

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ pojaśniało, aż mnie jakoś tak w oczy razi hehe ;p
    uwielbiam śniadania na czekoladowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. owsiana przepyszna!
    a z zakupami mam tak samo. A jak idę sama, z ograniczonym budżetem, to nie kupuje prawie nic, bo mi szkoda kasy/ boje się że mi nie starczy, czy coś :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)