108.



Prażona kasza jaglana z jabłkiem, truskawkami, jogurtem naturalnym, cukrem, miętą i sokiem z cytryny, zielona herbata malinowa


Powiem jedno- to było BOSKIE :) Pierwsze zjedzone przeze mnie truskawki w tym roku (nawet miały smak), ulubiona kasza i ta słodycz. Dla mnie bomba! Zastanawiałam się czy nie zastąpić cukru miodem, ale uznałam, że truskawki najlepsze są właśnie z nim. Trafiłam w dziesiątkę. Śniadanie choć trochę osłodziło mi fatalny poranek (powinnam się już przyzwyczaić..)

Wczorajszy dzień pełen niespodzianek. Pani od francuskiego postawiła mi nieoczekiwanie i z litości 4. Wychowawczyni doceniła moją pracę i podniosła mi ocenę z łaciny na 6. Wywalczyłam 5 z polskiego i utargowałam 5 z angielskiego. Nie wierzę, że moje świadectwo będzie tak wyglądać! Przecież ja nic nie robię ;D

W szkole już się chyba nie pojawię. Czas brać się za naukę, bo matura przerażająco blisko. Nie wierzę w swoje możliwości, ale ostatnio zaskakuję samą siebie więc kto wie? :) Za oknem pochmurno czyli warunki sprzyjające do nauki. Dam radę!


Komentarze

  1. Bardzo pysznie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jabłuszko i truskawki - pycha !! lubię twoje miseczkowe połączenia *-*
    gratuluję świetnych ocen ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, oby tak dalej :D
    Śniadanie wygląda cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wątpię, że pyszne! Cudownie wygląda :)
    Pewnie, że dasz radę, swoją drogą też muszę się zacząć przygotowywać do tej matury :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miseczka z takimi dodatkami zawsze będzie robić na mnie wrażenie. Nie dziwię się, że kasza była fantastyczna w smaku, coś wspaniałego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wierzę na słowo, że ta kasza musiała być boska, bo tak też wygląda :) ej ej, troche więcej wiary w siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jaglankę a te dodatki są genialne :) Chcę truskawki :>
    Ja już nie chodzę od środy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dasz radę, oczywiście :*
    o rany, zapomniałam jak to kocham jogurt z cukrem!

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie słońce świeci i nie sprzyja to nauce w ogóle :P
    pyszne dodatki do tej jaglanki!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie było dokładnie tak samo! Najpierw wystawiali ocenę niżej - chyba tylko po to, żeby wymusić na uczniu odrobinę silnej woli i samozaparcia - a potem tak czy inaczej podnosili o tę jedną w górę:p ech ci nauczyciele..

    truskawki z cukrem i z jogurtem... lato, lato, lato mi potrzebne na gwałt, precz z wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham te Twoje "wypchane" miseczki <3
    Gratuluję takich ocen! Ja też już się raczej w szkole nie pojawię ;)
    A do nauki do matury nie mogę się zmusić :<

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardzej to mi się podoba cukier, truskawki, jogurt i jabłko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. A jaki mają intensywne kolor na tych zdjęciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonałe dodatki :3
    Zazdroszę dobrej passy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)