87.



Płatki ryżowe z bananem, masą makową, cynamonem, jajkiem i herbatnikiem, zielona herbata z pigwą

Pierwsze podejście do płatków i na pewno nie ostatnie :)

Czujecie, że już święta? Ja ani trochę. Za oknem śnieg, w domu atmosfera bynajmniej nie świąteczna. W sumie to powinnam się przyzwyczaić. U mnie w domu święta od pewnego czasu nie mają już tej atmosfery, mama jest wściekła że musi cokolwiek robić, każdego przestawia. Nie ma zjazdów rodzinnych, nie ma przyjemności ze wspólnego spędzania czasu. Ot, dwa dni zlecą, zjemy sernik, może posiedzimy w sztywnej atmosferze u babci i tyle. Coraz bardziej nie mogę się doczekać aż sama będę gospodynią we własnym domu. Bo takie święta frajdą nie są.

Ale, mimo wszystko, Wam życzę jak najbardziej udanych i rodzinnych świąt! Smacznego jajka i mokrego dyngusa ;) (może być na śnieżki ;p )

Komentarze

  1. Ale śliczne zdjęcie :D
    A masy makowej to zazdroszczę, bo mama mi nie pozwoliła skubnąć "trochę" :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie ma czego, bo masa jest kupna. z wielkiej ochoty kupiłam puszkę i teraz ja sukcesywnie wyjadam ;)

      Usuń
    2. Też mam kupną i wacham się czy otworzyć, bo przez takie wpisy mam na nią ochotę ;p

      Usuń
    3. Też mam kupną i też się zastanawiam czy otworzyć czy nie :P

      A płatki pycha !

      Usuń
  2. płatki ryżowe z jajkiem? muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale napakowana miseczka! :)
    ja nie czuję atmosfery świąt, z resztą chyba nigdy nie czułam...
    zdjęcie z kurczaczkiem świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaka napchana miseczka! Po takim śniadaniu dzień musi być udany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tą masą makowa tak światecznie :D
    u mnie wielkanocy się raczej nie obchodzi. Ale mimo wszystko, atmosfera jest lepsza niż ty opisujesz :/ mam nadzieje że mimo wszystko będzie u cb dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie również życzę szczęśliwych, spędzonych w rodzinnych gronie świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczaczek *-* hehe ;D wesołych świat ;*

    pychotka ! znowu z masą makową *-* mniam ;D uwielbiam ja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wszystko postaraj się o pozytywne myślenie, choć to może być pewnie trudne... życzę Ci wiele uśmiechu, zdrowia i spełnienia marzeń, żeby w przyszłości święta wyglądałyy po Twojemu:*

    OdpowiedzUsuń
  9. pyszne śniadanie, uroczy kurczaczek i ... i wesołych świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. TEż nie czuję świąt, ale za to wolne czuję - nic nie robię i szkoła w lesie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda takie sniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile dobroci w jednej miseczce! pogodnych, rodzinnych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masa makowa akurat dobrze się komponuje ze śniegiem za oknem :D
    Też jakoś nie czuję w ogóle atmosfery, ale wesołych świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ryżowe ♥ Pyszne dodatki!
    Ja nie czuję świąt, ale z powodu tej pogody :<
    Mimo wszystko wesołych świąt i smacznego jajka! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka pyszota! no i mak w sumie mi się kojarzy z Bożym Narodzeniem... :)

    posyłam Ci serdeczności świąteczne! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)