79.



Kasza manna z jabłkiem, kiwi, malinami, cynamonem i słonecznikiem podana z chałwą, zielona herbata cytrynowa


To moje pierwsze podejście do tej kaszy w takiej formie i na pewno nie ostatnie. Pycha! :)

Co do filmu to jest naprawdę świetny! Prawie się na nim popłakałam i ze śmiechu i ze wzruszenia. Uświadomiłam sobie, że będę jednak tęsknić za szkołą i tymi wszystkimi ludźmi. Mam wspaniałe wspomnienia i dziwne poczucie, że to już nie wróci. Az się rozczuliłam… Liceum to był genialny czas, bez względu na wszystko! Ważne żeby nie stracić tych najbliższych przyjaciół. I o to się postaram ;)

Tymczasem, miłego piątku. Mój jest jak co tydzień, bezproduktywne lekcje do 14:25 a wieczorem fitness.

Komentarze

  1. fantastyczne sniadanie! A ten kolor, mmm... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ma świetny kolor, zazdroszczę takiego śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. z tą chałwą wygląda mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko, co z chałwą jest smaczne! :) Zatem zaciśnij zęby i byle do wieczora^^

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm pysznie , fajny pudding i boski kolorek ;)
    tobie również miłego piątku ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny kolor! wygląda tak cudnie i apetycznie że nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obłędny kolor*.* jeszcze manny w takiej postaci nie jadłam nigdy:<
    o tak, liceum to naprawdę fajny okres w życiu! a prawdziwe przyjaźnie przetrwają niezależnie od wyboru uczelni, mówię z własnego doświadczenia:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się boję rozstania z klasą, najpiękniejsze lata...
    A manna bosko się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze intensywne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda bardzo smakowicie i jeszcze ta chałwa na wierzchu to faktycznie musiało być pycha! ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. IDEALNY KOLOR :D jaram się!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kolor :D
    pycha , uwielbiam ją w takiej wersji!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zauroczona tą kaszką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to fajne! ;) i jeszcze ta chałwa..;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ohoho, a co to za śliczna galaretka :D przyznaję, że bardzo udane podejście do tej formy kaszy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)