77.



Owsianka z bananem, jagodami, serkiem wiejskim, płatkami migdałów, cynamonem i gałką, zielona herbata malinowa


Dziś sobie zostałam w domu. Jakoś nie uśmiecha mi się przebijać przez całe miasto na 3 godziny w szkole. Wczoraj znalazłam na YouTube kanał z ćwiczeniami: FitnessBlender i zamierzam dziś ćwiczyć coś z tego. Miał może ktoś z Was do czynienia z nimi? Jakie są Wasze opinie?

Poza tym dziś planuję zacząć pisać prezentację maturalną z polskiego. Wczoraj sobie wydrukowałam trochę pomocnych materiałów, ale co ze mnie za humanistka skoro nie mam pojęcia jak to ugryźć? :( Chyba polegnę na pierwszym zdaniu...

Komentarze

  1. przebrniesz przez to!! a jaki masz temat?
    ależ obłędny kolor ma ta owsianka<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieło literackie a jego filmowa adaptacja. Wybrałam adaptacje Stephena Kinga;-)

      Usuń
    2. Miałam podobny. Mój brzmiał: Filmy Andrzeja Wajdy jako adaptacja... coś takiego:) Sama wybrałam, szalenie mi się podobał, ale ja generalnie jestem polonistką z zamiłowania, więc pisanie przychodzi mi bardzo lekko:)

      Kinga nie czytałam. Oglądałam tylko Zieloną Milę, ale do książek tego autora nie mam werwy...
      A co do prezentacji... pierwsze zdanie najtrudniejsze, potem jakoś leci!:)

      Usuń
    3. Jeeeeej, Stephen King! Zazdroszczę Ci tematu, jakie pozycje wybierasz? To mój zdecydowanie ulubiony pisarz :)

      A owsianka cudowna, banan i jagody to połączenie idealne :)

      Usuń
    4. Twoje owsianki zawsze mają takie obłędne kolory :D
      Wybrałaś Stephena Kinga na temat? Uwielbiam go! Mogłabym o nim pisać, mówić, och, godzinami! :) Jakie pozycje wybierasz, właśnie?

      Usuń
    5. Lśnienie, Zieloną Milę i Pokój 1408

      Usuń
    6. melduję się jako fanka Kinga :) ale Pokoju 1408 nie czytałam :P
      muszę kupić mrożone jagody, muszę :D

      Usuń
  2. banan - jagody: pyszne, niezawodne połączenie :)
    uh, pamiętam jak męczyłam się z prezentacją z polskiego. a jestem w 100&% humanistką :D jaki masz temat?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieło literackie a jego filmowa adaptacja. Wybrałam adaptacje Stephena Kinga;-)

      Usuń
    2. ej świetny ten temat!:) trzymam w takim razie kciuki, abyś się zmobilizowała i napisała jak najszybciej:D i z głowy:D

      Usuń
  3. ja nad swoja prezentacja siedzialam i siedzialam bo nic nie moglam stworzyc;/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne śniadanko...i ten kolorek ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudnego koloru nabrała Twoja owsianka :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorzej jest zacząć a potem już z górki :) Przynajmniej ja tak mam chociaż w sumie prezentacja maturalna na pewno jest bardziej rozbudowana od wszystkich, które do tej pory pisałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam kolorki twoich owsianek :3

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany jak ryż z jagodami <3 To powodzenia! Moja siostra miała coś w stylu 'Fotografia w odbiciu współczesnych... cośtam cośtam' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, to przesyłam Ci duchowe wsparcie, bo sama zabieram się za pisanie pracy maturalnej...
    Ah, cudowne miałaś śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chce chce chce chce chce chce chce ! dasz trochę? <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaagooody *.* Ale pysznie wypełniona!
    Ćwiczeń nie widziałam, ale z pewnością przejrzę ;) Powodzenia w pisaniu pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z najpiękniej podanych owsianek jakie widziałam! POWAŻNIE! Pozdrawiam i zapraszam http://mybettermeals.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta owsianka wygląda naprawdę zmysłowo :o świetne dobbranie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki smakowity kolor ;)
    Wlasnie wczoraj zrobilam jeden z treningow HIIT z tego kanalu - niezly wycisk ;)
    no i powodzenia w pisaniu prezentacji, najtrudniej jest zaczac ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)