75.



Pieczona jabłkowo-malinowa owsianka, polana jogurtem naturalnym zmiksowanym z malinami i miodem, kawa 



Na początek do 10 w szkole, potem po dowód. Co później? Hm, na pewno Skalpel ;)

Zostałam po raz kolejny nominowana do Liebster Blog, tym razem przez Capacitier KuchcikOlę, dziękuję :*
1. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
Ponieważ nie chciałam aby moje śniadania były nudne, chcę eksperymentować ze smakami, doskonalić się w fotografii. Poza tym od podstawówki miałam bloga gdzie mogłam przelać swoje dziwne myśli. No i zafascynował mnie świat śniadaniowców.
2. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o istnieniu bloga? Odwiedzają go?
Wiedzą. Chyba czasami odwiedzają.
3. Komplement pod twoim adresem, który najbardziej zapadł ci w pamięć to...
Ostatnio od dwóch chłopaków w Stokrotce ;))
No i od przyjaciółek odnośnie moich kanapek.
4. Pamiętasz swoje sny? Może opiszesz ten najdziwniejszy?

Czasami pamiętam. I najczęściej są dziwaczne. Np. że ktoś mnie przejechał rowerem, przeciął na pół, a ja czułam, że jestem przepołowiona.. Albo ktoś mnie zamienił w trupa i czułam jak leżę pod ziemią, która naciska na mnie z góry...
5. Jaki kolor ubrań przeważa w twojej szafie?

Czarny, choć staram się z tym walczyć ;)
6. Co było twoim zdaniem najbardziej nietypową rzeczą, jaką miałaś okazję zjeść?

W sumie to nic takiego nie jadłam ..
7. Najlepsze śniadanie to...

Zjedzone bez pośpiechu!
8. Produktem spożywczym, który najszybciej zużywam jest...

Płatki owsiane, chleb, banany, jabłka...
9. Co jesz na obiad gdy nie masz zbyt wiele czasu na gotowanie?

Ryże i makarony z mięsem, ale zwykle przygotowuję sobie dzień wcześniej.
10. Jakie jest twoje popisowe danie?

Nie wiem, nigdy nie gotowałam dla większego grona osób. W sumie wyjdzie mi wszystko jeśli mam przepis.
11. Gdy mam dużo wolnego czasu...

 To okropnie się nudzę i zaczynam świrować... albo jeść 8)

1. Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie z wiosną?
Ciepło na dworze !

2.  Ulubione danie z makaronem to …
Kocham wszystko co z makaronem :)
3. Jaka książka najbardziej utkwiła Ci w pamięci? 
"Historia mojego (nie)ciała" "O psie który jeździł koleją" "Zielona Mila"... to taka pierwsza myśl 
4. Co dokupiłabyś do swojego kuchennego asortymentu?
Blender, grill elektryczny... Ogólnie wymieniłabym całe wyposażenie, bo ma już 15 lat ;p
5. Co chciałabyś skosztować, ale do tej pory nie miałaś jeszcze okazji? 
Wszelkich owoców morza 
6.  Jakie kolory przeważają w wystroju Twojego pokoju?
Wrzosowy .
7.  Danie, które kojarzy Ci się z Twoim rodzinnym domem to… 
Hmm, pierogi z kaszą, twarogiem i miętą; pizza taty, rogaliki z marmoladą.
8.  Jaki jest Twój ulubiony jedzeniowy zapach ?
Cynamon!
9.   Jakiej potrawy/deseru najbardziej nie lubisz jeść? 
Gołąbki, schabowy w panierce, galaretka, serniki na zimno, torty z owocami i śmietaną... 
10.   Skąd pomysł na nazwę bloga?
Większość była zajęta, a że się uczę francuskiego to taka przyszła mi do głowy ;)

11.   Co zjadłabyś na szybkie śniadanie? 
Kanapki z twarogiem, bananem, miodem, cynamonem, kiwi.

12.   Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, co by to było?
Nieśmiałość.

Komentarze

  1. Bardzo apetyczne śniadanko :) Zatęskniłam za pieczoną owsianką.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kiedyś taką owsianke sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maliny to zdecydowanie najlepszy dodatek do pieczonych śniadań :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Smak musiał być wyjątkowy. Narobiłaś ochoty na taką owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pycha! jak cudownie musiała pachnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie walcz z kolorem czarnym! Ja też praktycznie zawsze chodzę w ciemnych kolorach i nie ma to nic wspólnego z żadnym emo, dzieckiem heavy metalu czy ponurą duszą:)) Czarny to klasyka, kolor idealny:)

    Twoje produkty szybkokończące się u mnie też schodzą w mig!

    A sniadanie... poezja!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. W pełni zgadzam się co do sernika na zimno - toż to jakaś karykatura pieczonego odpowiednika. Jeszcze jak posiada galaretkę, piankę i brzoskwinie z puszki to się człowiekowi nóż w kieszeni otwiera.
    Ech, taki uraz z dzieciństwa ciężko wyrzucić z pamięci, dopiero po latach uświadomiłam sobie jak dobry może być PRAWDZIWY sernik:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym rękami i nogami^^
      i zachwycam się tą wersją pieczonej owsianki, cudowna!

      Usuń
  8. Pycha, uwielbiam pieczoną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pycha ! pieczona owsianka jak najbardziej smakowita ,szczególnie z tymi dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny dodatek tego jogurtu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tęsknię za malinami prosto z krzaczka
    piąteczka, też nie cierpię tortów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pyszności, stanowczo!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jogurt z malinami i miodem, ale musiał pysznie smakować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)