54.


 Domowy chleb żytni z Naturkiem, Danio i cynamonem/ Naturkiem, pieprzem i dżemem wiśniowym, zielona herbata ananasowa



I jako bonus moje dzisiejsze drugie śniadanie- własnoręcznie zrobione tiramisu <3
INSPIRACJA


Ile ja wczoraj wieczorem zjadłam! Byli znajomi, były dwa kawały pizzy taty z duużą ilością sera, ciastka, 3 talerze sałatek, tiramisu i mnóstwo paluszków. I wiecie co? Mam to gdzieś. Było smacznie i mogłabym zjeść dużo więcej. Myślę, że moje problemy są już dawno za mną, nigdy nie wrócę do tego co było. Wreszcie jestem szczęśliwa :) A w piątek będzie powtórka. Chyba nie przestrzegam postu ;))

Zabiegany tydzień. Muszę gdzieś wcisnąć lodowisko. Tak bardzo nie chcę wracać do szkoły! :(

Komentarze

  1. Tiramisu... Jak dawno nie jadłam, musiało być przepyszne!^^

    A ten serek ze śniadania wygląda kremowo.. mm.. lubię taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wciśnij lodowisko! koniecznie :D wieeeki tam nie byłam.

    suuuper tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Fajnie, że udało ci się zostawić to za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I bardzo dobrze, miło czytać takie rzeczy :D
    Pyszności, uwielbiam tiramisu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tiramisu wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. znowu kusisz tymi słodkimi kanapeczkami :)
    ej, a tiramisu się podziel! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę przepis na tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm ale przepyszne śniadanie , i to tiramisu świetne *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie apetyczne tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te tiramisu to bym teraz chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dżem wiśniowy i pieprz? odważnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne połączenie, podziwiam wciąż twoje kanapki :)
    kurcze, a moje tiramisu zawsze się rozpływa :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tiramisu wygląda niebiańsko!

    OdpowiedzUsuń
  14. chce tiramisu.... nie idźmy wcale do szkoły, chodźmy na cały dzień na lodowisko !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)